mula berjalan

March 30, 2008

assalamualaikum wbt

kepada semua pembaca & penggemar blog. ini pengalaman pertama saya bersama anda di dunia maya. kenapa saya memilih untuk menggunakan nama ALAMWALKER walhal name sebenar diberi HARIS BIN MOHD GHAZALI.. saya kira, dlm bahasa melayunya bermaksud ‘pejalan alam’ . walker=a person who walks,usually for pleasure or exercise, alam= dunia.. maknanye.. segala ape yang saya lalui dlm sepanjang PERJALANAN hidup di ALAM nyata,akan cuba saya sampaikan di ALAM maya.. agar dapat bersama kita BERJALAN diALAM pemikiran..

2 Responses to “mula berjalan”

  1. mysarah Says:

    alamak…berjalan2 la pulak…menari2..merangkak2…xde la pulak ek..hhaha…ape2 pun nice word..cume x sentap sgt n x commercial sgt nama blog ni…….

  2. nuar Says:

    tp ko dah guna bahasa rojak


Leave a Reply

