yamanakako

May 25, 2008

aktiviti menikmati alam ciptaan-NYA bermula lagi..kali ni kat satu tempat diberi nama yamanakako. yamanashi ni tempat ditengah2 bukit.so sebabkan aktiviti gunung berapi,maka,adalah 5 buah tasik yg terbentuk hasil aktiviti gunung berapi tersebut.awal2 segan jugak laki2 nak pg tempat2 cmni..tp PEGI JE!.

3 kereta dlm 1 jam perjalanan,kami sampai.jangan salah sangka ok.kami bukan onna-poi(mcm pompuan) suka bunga,tp kami nak nikmati keindahan alam.seimbang sket,asyik ngan mesin je,x elok utk kesihatan jugak.yamanakako ni mmg sebuah tempat pelancongan yg terkenal dgn keindahan alam semulajadi dan bermacm2 tempat yg dibina sendiri dengan kombinasi alam semulajadi.sebuah tempat yg baik utk tenangkan fikiran.

bukan sekadar taman bunga.tempat ni juga ada menjual bunga2 yg biasa dilihat mahupon jarang ditemui.satu lagi kehebatan yamanashi.huhu

2 Responses to “yamanakako”

  1. hbo Says:

    salam.
    woit adik..wah3… dah berblog ek dier..tak habaq mai pun
    takper, den dah jumpa dah.. haha
    amboi, makin bergaya nampaknyer duk kat negara org tuh..

    apa2hal..jgn lupa pesan ‘kakak’mu ini =)

  2. org sebelah Says:

    mane gamba poyo ko???


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: